Usługi

Chirurgia Stomatologiczna

Jest to dziedzina stomatologii obejmująca zabiegi takie jak ekstrakcja zębów, w tym również dłutowanie zatrzymanych ósemek, podnoszenie zatoki metodą otwartą i zamkniętą, regeneracja wyrostków zębodołowych i wszczepianie implantów. Wszystkie te zabiegi wykonywane są z użyciem PRF czyli osocza bogatopłytkowego odwirowanego z krwi pacjenta na miejscu.

Implantologia Stomatologiczna

Implant – najbardziej naturalne rozwiązanie w przypadku braku pojedynczego lub kilku zębów. Jest to sztuczny korzeń z biozgodnego materiału, który jest dla zdrowia obojętny i nie wywołuje reakcji alergicznych. Najczęściej zrobiony jest z tytanu, jednak spotyka się również implanty wykonane z tlenku cyrkonu. Dobór implantu, najlepszej metody i rozwiązania dla Państwa ustalamy na konsultacji z naszym lekarzem. Do implantu montowana jest konstrukcja protetyczna (korona, most lub proteza), która idealnie odwzorowuje koronę zęba.

Protetyka

Skupia się na odtwarzaniu funkcji i estetyki jamy ustnej przy zastosowaniu różnych technik i materiałów w celu przywrócenia zdolności i przyjemności z jedzenia, mówienia i uśmiechania się, jednocześnie dbając o wygląd naturalnego uśmiechu. Nasze prace protetyczne, w szczególności korony i mosty, są wykonywane w technologii cyfrowej CAD/CAM. Pracujemy na pełnokonturowym tlenku cyrkonu frezowanym komputerowo z wbudowaną cyfrowo okluzją. Nawet prace na podbudowie metalowej są wykonywane przy współudziale cyfrowych frezarek i drukarek 3D. Prace i ich projekty wykonywane są zgodnie z najnowszą wiedzą okluzyjną

Dowiesz się więcej →

Okluzja

Choroba okluzyjna to nieprawidłowe kontakty między zębami górnego i dolnego łuku, co w konsekwencji może prowadzić do zaburzeń w stawie skroniowo- żuchwowym, jego przeciążenia, napięć mięśniowych i całej kaskady problemów stomatologiczno-protetycznych. Pacjenci przez lata borykający się z bólem i dolegliwościami szukają pomocy u różnych specjalistów takich jak laryngolodzy czy neurolodzy, nie spodziewając się, że skutecznie wyleczyć ich może stomatolog specjalizujący się w dysfunkcjach narządu żucia. Leczenie to zaczyna się od wnikliwej diagnostyki oraz prowadzone jest we współpracy z fizjoterapeutą i ortodontą

Ortodoncja

Dziedzina stomatologii, która skupia się na korekcie wad zgryzu i nieprawidłowego ustawienia zębów. Jej celem jest osiągnięcie zdrowego i pięknego uśmiechu oraz poprawa warunków zwarciowych (okluzyjnych). Pozwala to uniknąć wielu konsekwencji wady zgryzu w przyszłości taki.ch jak zaburzenia w stawach skroniowo- żuchwowych, bóle mięśniowe, schorzenia periodontologiczne (parodontoza), szybsza utrata zębów. Aby osiągnąć najlepsze efekty leczenia często niezbędna jest współpraca zespołu specjalistów- ortodonty, protetyka, chirurga i fizjoterapeuty

Endodoncja

Leczenie endodontyczne (kanałowe), stosowane w przypadku próchnicy powikłanej zapaleniem miazgi, często jest ostatnią szansą na uratowanie zęba. Leczenie to wykonywane przy użyciu mikroskopu polega na usunięciu z komory i kanałów korzeniowych zęba zainfekowanej lub martwej miazgi, poszerzeniu mechanicznym kanałów oraz precyzyjnym wypełnieniem kanałów przy użyciu najnowszych narzędzi, technik leczenia oraz pod kontrolą tomografii komputerowej i radiowizjografii.

Stomatologia Zachowawcza

Zajmuje się zapobieganiem i leczeniem próchnicy zębów, zachowując jak najdłużej żywotność i naturalny wygląd zęba. Wypełnienia stanowią integralną okluzyjnie i estetyczną rekonstrukcję tkanek. Imitują one kolorystykę oraz przezierność tkanek zębowych, dając pacjentowi zadowalający efekt estetyczny zarówno w postaci wypełnień jak i licówek. Aspektem, do którego przywiązujemy ogromną wagę jest profilaktyka oraz edukacja pacjentów, jak dbać o zęby aby mogli się oni cieszyć jak najdłużej zdrową jamą ustną.

Dowiedz się więcej →

Radiologia Stomatologiczna

To wgląd w wewnętrzne struktury jamy ustnej przez zdjęcia zębowe, pantomogramy, cbct, który umożliwia lekarzom wnikliwą analizę struktur wewnętrznych jamy ustnej. Pozwala to na precyzyjną diagnostykę i planowanie zabiegów. Jest to niezbędny element nowoczesnej stomatologii.

Dowiedz się więcej →

Higienizacja

Jest to zabieg polegający na usunięciu kamienia i osadów i jest wykonywany przez dyplomowaną higienistkę. Złogi przyczyniają się do powstania stanu zapalnego i obniżania się dziąseł. Towarzyszące temu krwawienie i zanik tkanek powodują odsłanianie się szyjek i nadwrażliwość. Te czynniki przyczyniają się do zaniku kości i powstania tzw parodontozy. Kamień, szczególnie ten poddziąsłowy należy usunąć w gabinecie, przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Kolejnym etapem jest polerowanie zębów przy pomocy specjalnych szczoteczek, gumeczek i pasków. Oczyszczona i gładka powierzchnia utrudnia odkładanie się płytki nazębnej i akumulację bakterii. Ostatnim elementem zabiegu jest fluoryzacja, mająca na celu wzmocnić zęby i zabezpieczyć je na około 6 miesięcy.

Fizjoterapia Stomatologiczna

Zajmuje się szeroką gamą problemów związanych z bólem, dysfunkcją i dyskomfortem w obszarze głowy, twarzy, jamy ustnej i stawu skroniowo-żuchwowego. Bardzo często jest ona niezbędnym elementem leczenia protetycznego i ortodontycznego.